Alla inlägg under augusti 2008

Av ämma ringström - 31 augusti 2008 20:14

Hej till alla som inte trodde jag skulle fullfölja! :D


Dagens mat:

en tallrik yoghurt till frukost

ris och två kyckling-bitar till lunch

pasta med bacon till kvällsmat


 5km i skogen. Fan vad skönt!

Imorrn blir det fira Tom och Bill med Emmie och Carris, så jag räknar med 60 armhävningar + 60 situps i utbyte mot joggingen.


Mina mål innan nästa veckas slut blir nog ta ner bollen med kroppen, men jag är villig att ge det ännu en vecka.

Av ämma ringström - 31 augusti 2008 00:15

Jag tog bort alla inlägg - ja


Jag gör om min bloggs tema till min tränings-dagbok.


Dagens träning: 2x45 min i match mot triangeln = springa ungefär hela tiden.


Mitt schema i framtiden blir nog:


MÅNDAG

Mat: Stuvade makaroner

Träning: 5 km i skogen


TISDAG

Mat: Stuvade makaroner

Träning: Lagträning


ONSDAG

Mat: Stuvade makaroner

Träning: Nickar och nedtag + 40 situps


TORSDAG

Mat: Stuvade makaroner

Träning: Lagträning


FREDAG

Mat: Stuvade makaroner + blåbärssmoothie

Träning: 5-10 km i skogen


LÖRDAG

Mat: Stuvade makaroner

Träning: Dribbling & bollkontroll(ev match)


SÖNDAG

Mat: Stuvade makaroner

Träning: Skott och pricksäkerhet(ev match)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är den snyggaste modellen?
 Tyra Banks
 Naima Mora
 Kate Moss
 Heidi Klum

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards